Prawo pracy

Prawo pracy – usługi prawne online

Kancelaria udziela parad prawnych online z dziedziny prawa pracy, zarówno na rzecz pracodawców jak i pracowników. W ramach naszego doradztwa udzielamy porad prawnych w zakresie obowiązującego prawa pracy, analizujemy umowy zawarte na gruncie prawa pracy, a także pomagamy w formułowaniu roszczeń. Radca prawny pomoże zweryfikować nową umowę o pracę, jak również wskaże prawa jakie przysługują pracownikowi.

Zakres usług prawnych

Radca prawny udzieli porady mi.in. w sprawach dotyczących:
umowy o pracę,
urlopów macierzyńskich,
urlopów tacierzyńskich,
– braku umowy o pracę,
wypowiadania umowy o pracę i sporządzania wypowiedzenia o pracę,
odwołań do sądów pracy i roszczeń pracowników po wypowiedzeniu umowy o pracę,
regulaminów pracy,
– pracy w nadgodzinach,
– mobbingu,
odpraw pieniężnych,
praw i obowiązków pracownika oraz pracodawcy.

Porady prawne online

Jeśli maja Państwo jakikolwiek problem z zakresu interpretacji i stosowania prawa pracy w praktyce wystarczy wysłać nam swoje zapytanie. Porady prawne online umożliwiają otrzymanie pomocy bez konieczności wizyty w kancelarii.

Jak uzyskać poradę prawną online?

Uzyskanie pomocy jest na wyciągniecie kliknięcia myszką. Wystarczy wypełnić prosty formularz porad prawych online, lub wysyłać e-mail: kontakt@mazurek-kancelaria.pl. Po otrzymaniu zapytania radca prawny skontaktuje się z Państwem i przedstawi wycenę usługi oraz czas jej realizacji. Wysłanie zapytania nie jest zobowiązujące i nic nie kosztuje.